Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Монастирна Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Монастирна Г. В. 
Підготовка до професійної діяльності майбутніх інженерів-програмістів засобами інтелектуальних інформаційних технологій 37-42 [Електронний ресурс] / Г. В. Монастирна. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_20_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Монастирна Г. В. 
Сучасні інформаційні засоби в педагогічних технологіях як фактор підвищення ефективності навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.156 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Монастирна Г. В. 
Особливості реалізації педагогічної технології blended learning у закладах освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Монастирна, Т. В. Бондаренко, І. М. Монастирний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_7
Доведено необхідність розробки нових технологій навчання, що сполучатимуть позитивні елементи традиційного навчання (face-to-face learning) і будуть позбавлені недоліків дистанційної та електронної форми освіти. Наведено досвід розробки та впровадження педагогічної технології змішаного навчання (blended learning), доведено ефективність її впровадження в навчально-виховний процес.
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.927 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Монастирна Г.В. 
Особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у контексті сучасних загальнонаукових концепцій та методологічних підходів [Електронний ресурс] / Г.В. Монастирна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 21. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_21_16
Доведено, що існуюча в Україні система розробки стандартів технічної вищої освіти не завжди дозволяє готувати студентів до ефективного розв'язання професійних завдань. Показано, що виходячи зі світової практики розробки стандартів вищої освіти, необхідно включити до цього процесу роботодавців. Обгрунтовано необхідність доповнення Державного класифікатору професій назвами сучасних IT-професій відповідно до певного освітньо-кваліфікаційного рівня.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.895 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського